Hans en Anne-Marie

E-mail: hansenanne-marie@hotmail.com

Tuesday, November 06, 2007

Keepen kan gevaarlijk zijn!!!



Tijdens de wedstrijd Oranje-Zwart - Venlo, die we overigens wederom niet in winst konden omzetten, bleek wel weer dat keepen niet geheel ongevaarlijk is. Volledig gepakt in mijn keeperstenue stond het inmiddels 6-0, toen halverwege de tweede helft een aanvaller van Venlo een beweging maakte waarvoor ik naar de grond moest. Ik had echter niet het vermoeden dat hij nog een beweging zou maken die op mij gericht zou zijn; gevolg: BOTSING!!! De aanvaller liep zonder opzet vol met zijn knie op mijn masker.... aangezien het masker niet helemaal goed functioneerde kwam het rooster bovenop mijn neus en wat een flinke snee opleverde. Tevens heb ik door de klap een week lang 2 blauwe ogen gehad. LEUK!
Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=lcliWxVOaHQ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home